Royal Black

Wish List Yang terlalu Wishful thinking

Hello & Assalamualaikum semua !

Setelah aku dah delay ewah delay entri pasal wishlist aku. Harini baru ada masa and perfect time nak update . Sebelum tu , Salam months ogos  semoga bulan ini jadi yang lebih baik dari previous months. ok dengan lafaz bismillah. Wa nak cerita mengapanya pun wishlist dua sebegitu rupa ,kenapa tak mintak bag sembonia bebanyak ke kasut vincii bebanyak. Well , mari aku cerita kan. Meh sini meh * tepuk tepuk kerusi plastik bebanyak kat depan*

WISHLIST IS LOVE



1# Samsung Galaxy SIII


 Amik saja buat gedabak bagi semua dapat baca features hot dia.Aku more to need dari want . Why? kerana ia ohsem dan memenuhi citarasa gadis semasa seperti i. kihkih betul , oleh kerana handphone aku pun makin lama makin gila lepastu tengok menganga je orang pakai BB sampai dah basi dah , orang pakai Iphone pun aku nganga je nak nak tak dapat. aku stick aku nak benda alah ni. Tapi macam mana tu nak nak tu .Ok in my dream! tapi Samsung SIII ni hensem gila kan. 

2# Nikon J1 in white colour

*cair banjir satu lantai jap* Satu family tahu betapa aku suka kamera , aku akan bawak kemana mana  dan memang aku tak sekaya dan tak mampu nak beli. Ekhem sebab ye ah ,adik beradik aku ramai semua perlu sapu duit ayah aku ,jadi benda benda cenggini biasa nya harus guna pakai duit sendiri. Part tu paling susah sekali , duit aku buat habis makan 5 kali sehari , pastu lawan nafsu dilemma beli baju dan nak menabung itu benda ini.Whatever it is ,aku survey banyak kamera and aku jatuh cinta 110 percent kat yang ini :')

3# new bicycle 


Comel kan ! Kan kan . Ok aku pemalas exercise , aku suka menari main basikal and sahaja. Jadi aku nak basikal baru untuk sihat dan kerat lemak lemak di badan dengan cara berhemah. I WANT THIS. EXACTLY. eh demand. Alah kata WISHlist.


4# my own car


Eh dah basikal nak kereta pula. Haruslah . Kau sanggup naik basikal tempat jauh hehari? Tak kan. A car is needed k lagi lagi untuk pelajar seperti aku. muktamad. keta swift  memang idaman wa weh.Tapi tu macam HAHAHA impossible. kalau mampu pun aku time tu dah ada 5 anak 2 cucu agaknya. very cute kan ! :D

5# instax camera Film


Oh no no , I already have the camera . I just want filem dia banyak banyak. sebab film dia dlm rm30+ and 10 keping saja. So Haish payah k nak cari and bila dah jumpa takde duit pulak. So kalau dapat ni 50 keping pun dah boleh bawak nangis. 100 lagi nangis the whole night. hahahaha over tau ! Ok dah.


Ok SEMUA IN MY DREAM . aku boleh beli if kerja nanti lah , tapi time tu tak sama sangat dah. itsokay ,aku happy berangan tentang semua ini. *pasrah habis* . Ha sebagai wanita kenapa wishlist aku bukan kasut or baju yang banyak? kerana 5 benda di atas ini lebih bermakna dan berguna much more & aku suka gadget. Kan aku dah kata , interest aku pepelik. I laki sebenarnya, choi ! Astaghfirullah. Tak tak .hormon lelaki je melebih sikit.

Tapi fitrah masih gadis. Alhamdulillah, itu pasti.

No comments:

Post a Comment