Royal Black

GirlFriends I love You !

Bahagianyaa jika kita mempunyai SAHABAT yang sentiasa bersama ketika susah dan senang dan sentiasa mendengar cerita kita berulang-ulang . 
Tetapi kita hanya akan mendapat SAHABAT seperti itu jika kita sendiri MENJADI SAHABAT seperti itu (:

 *Tadaaaaa ! nie lah kolej akuu . niee timee tunggu bas nak balik asramaa .

                     * Terengganu VS sabah :D

* niee teahh ! member hok paling pekat cakak ganuu . hahaaa . kadang kadang dok faham gop aku . heheee .
 * comel kan kawan-kawan aku . huhuu . bahagia aku tengok depaa sokmo senyum ginie  (: 

* nie satu-satunyee kawan baik aku masee f1 lagi . dia niee banyak mulut adee jea ceritaa dia . hehee. kami memang setiaa. soo , mohon jelezzz ! :D yah sayang wadahh !


aku betol betol rinduuu gilaa gilaa gilaaa kat koranggg . huhu . apepon pesan guaa get ready for sem 2 . tak sabar dowh akuu nak balik kelantan U__U

End Of Semester 1

Hi, Assalamualaikum ! *lelambai tangan*

Dengan lafaz Bismillahirahmanirahim, saya ingin merasmikan bahawa saya telah tamat peperiksaan akhir tahun semester 1. heheheee. i'm sooo happyyy !! lepas nie aku dah tak payah baca buku lagi . tak perlu makan tido bersama buku lagi. Hip Hip Hoooreyy ! Enjoyy kejapp . :D
huh ! Tp tak percaya ajee kan dah habis exam . kejap jeaa . nanti masuk sem 2 pulak . huhu . cepat2 mau habiss belajar ! Gua dah tak tahannn ! hahahaaa.


     Diaorang roomate aku . aku hepi dengan diaorang . semuanyaa sporting . bolehlah dikatakan satu  kepala dengan aku . hehee. ingat lagi masa mula mula aku masuk asrama . mau menangis jeaa aku malam tu mase nak agihkan bilik . aku dapat bilik dengan budak-budak sabah . hohoo . takut gilee aku . memang suprisee betol . indah dari khabar rupeee . errr (>.<)"
Tapi aku redhaa ajee laaa . memang sudah ditakdirkan aku disini aku terimee jeaa . hehee . pasrah betol ayat aku . hahaa Aku harap Sem 2 aku dapat sebilik dengan diaorang lagi !  (:

             okee . nie geng aku . aku sayang betol2 diaorang niee . memang kamcing laaa . selalu buat kecoh kecoh , gila- gilaa . semua susah senang aku bersama merekaa . me love u all selalu (:
okey itu sajaa entri aku kali niee . mata dah merah merah dah . nak tidooo . huhu . sekiann ~



JDK

assalamualaikum -.-
hi guys , gud monim . hee , semalam aku bru jea balik dari kem JDK kt ILIM (:
hewheww , berat ati sero . sygg nk tinggal saem saem jdk . baek blako etek !
aku x sero nk balik umah mase duk sane . hehee . yelaa , bila dah suke sgt sgt
mesti laa x mo balik . agpun banyak pengalaman dan cabaran aku dapat ^^ .
best gile beb . lepas aku lalui semua xtvt baru aku rase JDK memang terbaek !
so , aku rase sgtt beruntongg ar g JDK . tengs my dad n mom . (:
my group prsention 
anjakan paradigma 
kayaking
win in the act
explorace
selangkah ke dapur
khidmat masyarakat


muahahaa . best woo . segala gala di JDK aku x kan lupe . soo sweet ^^ .
and ape yg aku harapkan lepas nim aku dapat berubah menjadi baek dan lebih baek .
nisaa mumtazz ' :D