Royal Black

JDK

assalamualaikum -.-
hi guys , gud monim . hee , semalam aku bru jea balik dari kem JDK kt ILIM (:
hewheww , berat ati sero . sygg nk tinggal saem saem jdk . baek blako etek !
aku x sero nk balik umah mase duk sane . hehee . yelaa , bila dah suke sgt sgt
mesti laa x mo balik . agpun banyak pengalaman dan cabaran aku dapat ^^ .
best gile beb . lepas aku lalui semua xtvt baru aku rase JDK memang terbaek !
so , aku rase sgtt beruntongg ar g JDK . tengs my dad n mom . (:
my group prsention 
anjakan paradigma 
kayaking
win in the act
explorace
selangkah ke dapur
khidmat masyarakat


muahahaa . best woo . segala gala di JDK aku x kan lupe . soo sweet ^^ .
and ape yg aku harapkan lepas nim aku dapat berubah menjadi baek dan lebih baek .
nisaa mumtazz ' :D


No comments:

Post a Comment